Display-Beszédesen épületeink energiafelhasználásáról

A 2004-ben indított európai Display kampány (www.display-campaign.org) hazai népszerűsítése, hazai önkormányzatok bevonása, kommunikációs eszközök (weboldal, szórólapok, PR anyagok) készítése, szakmai tréningek, események szervezése.



Normal
0
21






MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";}

Típusa:

Energy Cities; Nemzeti Fejlesztési Minisztérium

Cél:

A program célja az, hogy felhívja az önkormányzati dolgozók, a diákok, azok szüleinek, illetve az egész társadalom figyelmét a tudatos energiafelhasználásra. Így könnyűszerrel érhető el az energiafogyasztás csökkenése és az üvegházhatást okozó gázok kibocsátása.

Célcsoport:

- önkormányzatok
- önkormányzati intézmények
- államigazgatási szervek
- minisztériumok nonprofit háttérintézményei

Leírás:

Az önkormányzatok energiafogyasztásának csökkentését célzó Display kampány 2004-ben indult a francia Energy-Citieskezdeményezésében az Európai Bizottság támogatásával. A Display egy energia és vízfogyasztást, valamint a CO2 kibocsátást bemutató program, az épületeket minősítő betűjel, és a takarékosságra ösztönző módszer egyben – mindez egy látványos, színes poszteren keresztül bemutatva.

 Jelenleg 27 országban több mint 300 önkormányzat csatlakozott a rendszerhez, akik több mint 11.000 épületet minősítettek.