Piackutatás
Piackutatásaink segítenek jó döntéseket hozni és azokat jól is kommunikálni. Kutatásaink során a média számára érdekes üzenetet fogalmazunk meg, sőt CSR területen is segítünk hatásos programot megvalósítani.
MIT AJÁNLUNK?
Vállaljuk:
- hiányzó adatbázisok felépítését
- statisztikai elemzések készítését
- piacelemzéseket,
- befektetési környezet vizsgálatát (jogszabály, pályázatok stb.),
- nemzetközi összehasonlítások elkészítését,
- támogatási rendszerek, szakpolitikai döntések hatásának elemzését.
MIT NYER, HA VELÜNK (PIAC)KUTAT?
![]() |
IDŐT NYER
|
![]() |
SZAKÉRTŐT NYER
|
![]() |
DÖNTÉST NYER és alá is tudja támasztani
|
KI NYERHET KUTATÁSAINKKAL?
-
Olyan vállalkozások, amelyeknek alaptevékenysége az építőiparhoz, az energiahatékonysághoz vagy a megújuló energiához köthető.
-
Olyan vállalkozásuk, akik működésük során odafigyelnek a környezetvédelemre és a széndioxid kibocsájtás csökkentésre.
AKIK MÁR NYERTEK VELE:
- VELUX - A hazai tetőtéri lakásokban rejlő felújítási/beépítési potenciált vizsgáltuk. A kvalitatív szakaszban fókuszcsoportos beszélgetés a kvantitatív szakaszban pedig nagymintás, telefonos lekérdezés segített jobban megérteni a tetőteres célcsoport döntéshozatali folyamatait. (2016) Kutatási összefoglaló letölthető.
- Ariston - A teljes magyar vízmelegítő piacra vetítve felmértük a fogyasztói tendenciákat. Az 1500 fő megkérdezésével zajlott kutatás stratégiai döntéshozatalt valamint marketingkommunikációs célokat támogatott. (2015)
- KnaufInsulation - Az energiahatékonysági felújítások piacát térképezte fel nagymintás kutatásunk(1000 fő). Az így készült Energiahatékonysági Barométer óriási sajtó-visszhangot váltott ki a publikálását követő hetekben.(2014) Kutatási összefoglaló letölthető.
Amennyiben szeretne további információt kapni kutatásainkról kérem írjon az energiaklub@energiaklub.hu-s e-mail címre.