Weboldal-fejlesztéshez kapcsolódó árajánlattételi felhívás

Az Energiaklub SmartCitizen projektjéhez (G-2405-68219) elkészült a lakosságot az épületenergetikai felújításokban és megújulóenergia hasznosításban támogató weboldal specifikációja. A készülő weboldalhoz UX/UI alvállalkozót vonunk be. A UX/UI munkafolyamat során a specifikáció változhat. Keressük webfejlesztő partnerünket, aki a készülő SmartCitizen weboldalt lefejleszti.

Az árajánlatban az alábbi jól típusolható részfeladatok fejlesztésére kérünk árajánlatot szükséges fejlesztési idő, nettó mérnökóradíj és bruttó díj megjelölésével (lásd a mellékelt felolvasólapot):

  • a UX/UI tervezés folyamata során kéthetente 2-2 órányi konzultáció 2025. július-augusztus hónapokban (összesen 4*2 óra)

  • oldalak és cikkek adminisztrációs felületének elkészítése

    • user kezelés (admin-felület hozzáféréséhez)

    • intuitív adminisztrációs felület

    • oldalak és cikkek módosíthatósága (WYSIWYG Editor)

    • új oldalak beszúrása, törlése a struktúra tetszőleges pontjába (ld. specifikáció)

    • PDF-ek, képek feltöltése, belinkelése

    • külső tartalmak (pl. youtube-videó) embed-elhetősége

  • kérdőív és értékelése:

    • 12 kérdés (radio button, checkbox, értékelő skála, dropdown), és a kérdésre adott válaszoktól függően automata kiértékelés során 3-4 előre megírt jótanács megjelenítése. Minden válasz egyedi kódhoz kapcsolódik, és ezek alapján egy előre definiált szabályrendszer választja ki a megjelenítendő jótanácsokat.

    • a kérdőív eredményét nem kell elmenteni, tehát nincs user kezelés, csak session-ben van elmentve

    • a kérdőív (a tanácsokkal együtt) admin-felületen szerkeszthető

  • CSS: bekapcsolható dark mode / akadálymentes mód elkészítése

  • automata felolvasás:

    • az egyes oldalakon LLM segítségével összefoglaló készül, melyet egy hang felolvas a play gombra kattintva. A folyamat automatikusan működik, de a felolvasandó szöveg módosítható (tehát ráhatásunk van, hogy mit készített az LLM)

    • az összefoglaló nem valós időben generálódik, hanem az admin felületen keresztül manuálisan indítható

    • a hangfelolvasásra open source megoldás a preferált

 

Az árajánlatban a fent jól típusolható részfeladatok fejlesztésére adott árajánlat mellett a teljes specifikáció és a kérdések/válaszok alapján szükséges megjelölni az összes további fejlesztés időigényét, azaz a további összesített munkaidő-szükségletet, valamint az azokhoz kapcsolódó díjat.

A további összesített munkaidő-szükségletnél minden felmerülő részfeladatot tételesen szükséges feltüntetni (pl. webes grafikai anyagok elkészítése a UX/UI szakember útmutatása és a meglévő renopont.hu dizájn alapján, teljes website engine installálása, egyes pluginok/modulok telepítése/konfigurálása, tesztelés, hibajavítás, dokumentáció készítés, átadás-átvétel, stb., a részfeladatok szabadon szerkeszthetők).

Az összesített munkaidő-szükségletnél megjelölt „engine telepítés” részfeladatnál ajánlattevőnek néhány szóban ismertetnie kell a tervezett/javasolt keretrendszert („technológiai stack”).

Az árajánlatban lehetőség van előfizetéses eszközöket, megoldásokat használni, ezt a Felolvasólapon külön soron kell feltüntetni és 5 éves fenntartási időszakra kiszámolni. Amennyiben ajánlattevő előfizetés eszközök használatát is beépíti a fejlesztésbe, szükséges külön nyilatkozni arról, hogy mi történik abban az esetben, ha a használt third party eszköz megszűnik. Ebben az esetben az árajánlatban azt is külön fel kell tüntetni, hogy milyen költség várható, és ez a költség milyen arányban oszlik meg az ajánlattevő és az ajánlatkérő között.

A UX/UI tervezés folyamata során szükségessé válhat a jelen árajánlatban megjelölt részfeladatokon túl további elemek fejlesztése, ezért ajánlatkérő fenntartja a jogot arra, hogy a UX/UI tervezés vége és a fejlesztés kezdete (ld. ütemezés) között szerződést módosítson a nyertes ajánlattevővel.

 

A szerződés tervezett időtartama és teljesítési határidők/ütemterv:

  • a szerződéskötés tervezett időpontja: 2025. július 15.

  • a fejlesztés tervezett kezdete: 2025. szeptember 1.

  • a fejlesztés tervezett vége: 2025. november 30.

 

Alkalmassági feltétel(ek):

Az ajánlattevő akkor tekinthető alkalmasnak, ha:

  • legalább 3 hasonló tartalmú (fenti típuselemeket tartalmazó) fejlesztési projektben vett részt az elmúlt 3 évben,

  • legalább egy fejlesztési projektben dolgozott korábban UX szakértővel közösen,

  • legalább egy fő, az ajánlatban megnevezett és a fejlesztésben majd személyesen közreműködő fejlesztő rendelkezik 3 év releváns szakmai tapasztalattal.

Nem alkalmas (tehát pénzügyi ajánlata nem kerül értékelésre) az az ajánlattevő, aki nem nyújt be legalább 3 referenciamunkát. Nem alkalmas továbbá az az ajánlattevő sem, amely végelszámolás, felszámolás vagy csődeljárás alatt áll.

 

Az árajánlatkérés során ajánlatkérőtől lehetőség van írásban (e-mailen) 2025. június 19. és június 26. között kérdezni. A kérdéseket és a rá adott válaszokat minden árajánlatot benyújtónak elküldjük (amennyiben tudomásunk van róla, hogy ajánlattételben gondolkodik) az egyenlő feltételek érdekében.

 

 FIGYELEM, meghosszabbított ajánlattételi határidő: 2025. július 4. 16 óra 

 

Ajánlatkérő nem köti magát a szerződéskötéshez, amennyiben alkalmassági vagy pénzügyi szempontok szerint nem kap teljes mértékben kielégítő ajánlatokat!

 

Az ajánlatok értékelésének szempontja: 

A legalacsonyabb ellenszolgáltatás bruttó összege alapján kerül kiválasztásra a győztes ajánlat. Az értékelés módja: sorba rendezés.

Az ajánlatok bruttó összege közötti 20%-ot meg nem haladó különbség esetén az ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy a referencia munkák alapján hozza meg döntését.

 

Benyújtandó dokumentumok:

  1. a csatoltan feltöltött word formátumú felolvasólap kitöltve, aláírva és szkennelve e-mailen megküldve a sajto@energiaklub.hu címre.

  2. 3 db referencia munka pdf formátumban vagy online formátum esetén a munka elérhetőségi linkjével (weboldal címével) (az 1. pont felolvasólapján feltüntetve), megjelölve azt, amelynek során UX szakértő is bevonásra került.

 

 

Egyéb információk:

  • Ajánlatkérő részajánlatot nem fogad el.

  • Ajánlatkérő előleget nem biztosít.

  • Ajánlatkérő hiányosan benyújtott ajánlat esetében egy alkalommal, a hiánypótlás benyújtás határidejének megjelölésével hiánypótlási lehetőséget nyújt.

  • Ajánlatkérő az ajánlattételi határidőt indokolás nélkül jogosult meghosszabbítani.

  • Ajánlatkérő nyilvános eredményhirdetést nem tart, az ajánlattevőket írásban értesíti az eljárás eredményéről.

  • Az ajánlatnak tartalmaznia kell minden lehetséges, a szerződés teljesítésével kapcsolatban felmerülő költséget, az ajánlott és szerződés szerinti áron felül Ajánlattevő semmilyen jogcímen nem várhat kiegészítő juttatást.

  • Ajánlatkérő az ajánlattételi határidő után beérkezett ajánlatokat érvénytelennek nyilvánítja.

     

Tervezett teljesítési és fizetési ütemezés:

  • Végszámla a feladatok teljes körű elvégzése és Megrendelő általi teljesítés-igazolás után állítható ki, a számla ellenértéke a számla kiállítási dátumát követő 15 napon belül kerül kifizetésre.

  • Lehetőség van egy mérföldkő megjelölésére, amely részszámla kibocsátásával jár. A részszámla befogadásának feltétele a részteljesítés teljesítési-igazolás kibocsátása. A részszámla ellenértéke a számla kiállítási dátumát követő 15 napon belül kerül kifizetésre.