Kapcsolódó tartalom
Az atomenergia két piszkos vége: az uránbányászat és a radioaktív hulladékok lerakása
Az uránbányászat és a radioaktív hulladékok elhelyezése is Baranya megyében történik. A mecseki uránbányák újranyitása évek óta van napirenden. A kis és közepes aktivitású radioaktív hulladékokat...

Az atomenergia működési anomáliái - KIADVÁNY
Tíz évvel a fukusimai és harmincöt évvel a csernobili atomerőmű-baleset után az Energiaklub áttekintette az atomenergia elmúlt 70 éves törtnetét és mai helyzetét. Szakértőink két új tanulmányt...

KEHOP 1.2.1 Készüljünk az éghajlatváltozásra Szabadegyházán
Szabadegyháza Község Önkormányzata és az Energiaklub 100%-os, vissza nem terítendő támogatás keretében 6 932 429 forintot nyert a Széchenyi 2020 keretében megjelent „KEHOP-1.2.1-18 Helyi...

Visszásságok az atomenergia alkalmazásában – virtuális kerekasztal TELJES ADÁS
Tíz évvel a fukusimai atomerőmű-baleset után a Joint Project - Nuclear Risk & Public Control c. projekt keretében áttekintjük országaink (Csehország, Magyarország, Bulgária, Lengyelország) és az EU...

Az atomenergia és a kiégett fűtőelem-hulladékok esete – avagy szemelvények egy felelőtlenül működtett rendszer végnapjairól
Tíz évvel a fukusimai atomerőmű-baleset után a Joint Project - Nuclear Risk & Public Control projekt keretében áttekintjük országaink (Csehország, Magyarország, Bulgária, Lengyelország) és az EU...

Visszásságok az atomenergia alkalmazásában – virtuális kerekasztal
Tíz évvel a fukusimai atomerőmű-baleset után a Joint Project - Nuclear Risk & Public Control c. projekt keretében áttekintjük országaink (Csehország, Magyarország, Bulgária, Lengyelország) és az EU...

Energiaovi - INGYENES óvodapedagógus képzés
Az ENERGIAKLUB az Agrárminisztérium Zöld Forrás Programjának keretében meghirdeti ENERGIAOVI c. klíma - és energiatudatossággal kapcsolatos képzéssorozatát. Évek óta valljuk, hogy a szemléletformálást...

Mit gondolnak a fiatalok a klímaváltozásról?
Az Energiaklub öt alkalommal látogatott el óbudai középiskolákba, hogy megismerje a gimnazista korosztály hozzáállását, tettrekészségét és aggályait az éghajlatváltozással kapcsolatban.
